Doe mee!

NEDERLANDS | ENGLISH

Wat leuk dat je interesse hebt in Vereniging VUUR! Zoals je wellicht al weet, is Lijst VUUR één van de partijen van de universiteitsraad en daarnaast ook actief in de faculteitsraden van Geesteswetenschappen, Bètawetenschappen en REBO. We zijn sterk aan het groeien en willen dit jaar ook lijsten starten in de faculteitsraad Sociale Wetenschappen en Geowetenschappen. Achter de lijsten zit een vereniging, die de fracties ondersteunt en input geeft. Als lid van VUUR krijg je toegang tot de activiteiten, zoals brainstorms, ALV’s en gezellige borrels en kom je ook allerlei interessante mensen tegen, die door hun brede ervaring in de medezeggenschap op leuke plekken zijn gekomen, zoals de politiek.

Lid worden van Vereniging VUUR zorgt er dus voor dat je a) betrokken blijft bij alles wat speelt in de medezeggenschap van de UU, b) dat je laagdrempelig input kan leveren voor verschillende medezeggenschapsraden, waar ook echt iets mee wordt gedaan en c) veel leuke en interessante contacten legt.

Klik hier om het lidmaatschapsformulier in te vullen.