2017-2018

Hidde Feenstra (MA Sustainable Citizenship)

13164276_1763351893878808_3298469624819573122_nPaula Keizer (MA Religie en Samenleving) zit dit jaar namens Lijst VUUR in de faculteitsraad Geesteswetenschappen. Niet alleen is ze vicevoorzitter, ook neemt ze zitting in de Commissie Onderwijs. Paula is van mening dat de kleinere studies geen ondergeschoven kindjes moeten worden binnen de faculteit, zeker omdat Geesteswetenschappen een groot aantal kleine studies kent. Ook vindt ze diversiteit en duurzaamheid belangrijke onderwerpen. Daarnaast is ze binnen het VUUR-bestuur actief als secretaris van de vereniging en maakt ze deel uit van de Profileringscommissie, die onder andere een document opstelt over de visie van VUUR. Je kan Paula altijd bereiken via p.keizer@uu.nl.

Anna de Roest (Engelse Taal- en Cultuurstudies)

Imke Falkena (Wijsbegeerte)

Fabian Hoekman (Wijsbegeerte)

Update