Word lid!

Wat leuk dat je interesse hebt in Vereniging VUUR! Zoals je wellicht al weet, is Lijst VUUR een van de twee partijen van de universiteitsraad en sinds dit jaar ook actief in de faculteitsraad van Geesteswetenschappen en Bètawetenschappen. Daarnaast heeft Vereniging VUUR ook leden in de faculteitsraden van REBO, Diergeneeskunde en Geowetenschappen. Achter de lijsten zit een vereniging, die de fracties ondersteunt en input geeft. Als lid van VUUR krijg je toegang tot de activiteiten, zoals brainstorms, ALV’s en gezellige borrels en kom je ook allerlei interessante mensen tegen, die door hun brede ervaring in de medezeggenschap op leuke plekken zijn gekomen, zoals de politiek.

Lid worden van Vereniging VUUR zorgt er dus voor dat je a) betrokken blijft bij alles wat speelt in de medezeggenschap van de UU, b) dat je laagdrempelig input kan leveren voor verschillende medezeggenschapsraden, waar ook echt iets mee wordt gedaan en c) veel leuke en interessante contacten legt.

Klik hier om het lidmaatschapsformulier in te vullen.