Vertrouwenspersonen

Vereniging VUUR is een plek waar leden vaak zowel een persoonlijke als professionele band met elkaar hebben. Dit kan leiden tot spanningen of lastige situaties. Om dit te voorkomen het bestuur vertrouwenspersonen aangesteld voor Vereniging VUUR, welke beschikbaar zijn voor alle leden. Hier kunnen leden naartoe met persoonlijke, dan wel zakelijke (medezeggenschap of vereniging gerelateerde) problemen. Het bestuur streeft ernaar om erop te letten dat er voldoende verschillen tussen de vertrouwenspersonen zitten. Dit is om ervoor te zorgen dat er altijd een vertrouwenspersoon beschikbaar is bij wie een lid zich comfortabel kan voelen en om te voorkomen dat alle vertrouwenspersonen zich in een groep bevinden waar het lid spanningen mee heeft.

Vertrouwenspersonen van Vereniging VUUR
  • Nino Zuiderveld, raadslid voor de faculteitsraad van Sociale Wetenschappen
  • Anna Marije Buren, voormalig bestuurslid en raadslid voor de faculteitsraad van Geesteswetenschappen.

Contact

Contact kan worden opgenomen met de vertrouwenspersonen via het emailadres vertrouwenspersoon@verenigingvuur.nl. Wil je met een van de twee vertrouwenspersonen specifiek een gesprek, zet dan de naam van deze persoon in de onderwerpregel van de mail.