Nino Zuiderveld

“Relaxed maar gemotiveerd is wat er in mensen opkomt als ze Nino ontmoeten. Het lijkt misschien alsof hij in een complete chill vibe zit, maar laat je niet misleiden dat dit niet betekent dat hij hard werkt! Met heel veel motivatie onder de oppervlakte doet hij wat hij doet met heel veel plezier. Vooral als het gaat om dingen waar hij gepassioneerd over is zoals honden en het vertegenwoordigen van de ongehoorde of onuitgesproken stemmen die om hem heen zijn. Bedroefd over de COVID beperkingen tijdens zijn eerste jaar aan de universiteit hoopt hij samen met iedereen om het volgende jaar er een te maken om te onthouden.

Het horen en ervaren van alle gemiste kansen tijdens dit jaar motiveerde hem om veranderingen te maken en te inspireren waar hij kan. Iedereen heeft op verschillende manieren geleden en iedereen verdient het om gehoord te worden, zelfs als ze niet hard praten. Hij ziet betere manieren om met onderwijs om te gaan in een onzekere tijd en wil dat het welzijn van studenten en de kwaliteit van het onderwijs niet langer op de tweede plek komt. Hij wil praten over oplossingen en luisteren naar problemen, waar ze ook zijn en door wie ze ook verteld worden.”