Joris Canoy

“Joris Canoy is 20 jaar en kandidaat #7 op de lijst van Lijst VUUR Geesteswetenschappen. Joris studeert Philosophy, Politics and Economics (PPE) en is zittend lid in de Faculteitsraad. Hij gaat dus een jaartje door!

Voor Joris is het belangrijk dat we de voortbouwen op de kennis en prestaties van voorgaande jaren. Zijn speerpunt voor volgend jaar is het menselijke gezicht van de universiteit. Door de coronacrisis hebben veel studenten problemen die met het terugschroeven van de maatregelen niet zomaar zijn opgelost. Zo komen de online colleges niet altijd ten goede aan de intrinsieke motivatie en hebben veel studenten hun studiegenoten in geen tijden meer gezien. In de Faculteitsraad denkt Joris volgend jaar graag actief mee met het FB hoe we de transitie van online naar bimodaal en fysiek onderwijs zo goed mogelijk kunnen laten verlopen, zodat iedere student aan het einde van de rit een volwaardige studie-ervaring achter de rug heeft.”