Annemarijn Oudejans

“Gemotiveerd, enthousiast én een echte aanpakker, zo wordt Annemarijn omschreven. Sinds het begin van haar bachelor Sociologie was ze al actief binnen de medezeggenschap als jaarvertegenwoordiger. Daarnaast vervulde ze rollen binnen verschillende commissies van haar studievereniging en kon ze afgelopen jaar de medezeggenschap en haar studievereniging verbinden in de functie Commissaris Onderwijs binnen het bestuur van haar studievereniging. In haar vrije tijd houdt ze zich bezig met muziek maken en hardlopen.

Gedurende haar bestuursjaar heeft ze gezien hoe belangrijk het is dat studenten de ruimte en gelegenheid hebben om een fijne studietijd te hebben. Het welzijn van de student speelt daar een grote rol in. De universiteit heeft de mogelijkheid en de verantwoordelijkheid om studenten hulp aan te bieden waar nodig. Wanneer je lekker in je vel zit, is studeren zo veel leuker. Daarnaast zet ze het actieve studentenleven hoog in het vaandel. Verenigingen zichtbaarder maken voor internationale studenten, getrainde vertrouwenspersonen voor studieverenigingen én eerlijke subsidies voor alle verenigingen zijn zaken waar zij aandacht aan geeft.”