Word lid!

Wil jij ook voor een Universiteit Utrecht die kwalitatief onderwijs, duurzaamheid en studentenwelzijn hoog in het vaandel heeft staan? Wil jij je inzetten voor het studentenbelang of betrokken blijven bij wat er speelt binnen de universiteit?

Word dan lid van VUUR! En we hebben goed nieuws: tot september is het lidmaatschap gratis! Als lid krijg je toegang tot activiteiten, zoals inhoudelijke sessies, ALV’s en gezellige borrels, en wordt je op de hoogte gehouden van wat er speelt binnen de universiteit. Bij Vereniging VUUR kan je echt een verschil maken!

Met een lidmaatschap van Vereniging VUUR:

• Kan je laagdrempelig input leveren voor verschillende medezeggenschapsraden, waar ook echt iets mee gebeurt!
  • Blijf je betrokken bij alles wat speelt in de medezeggenschap en het bestuur van de UU!
  • Leg je veel leuke en interessante contacten voor je netwerk!

Wil je meer weten over Vereniging VUUR of heb je andere vragen? Stuur een appje naar Vincent de Haes, één van de bestuursleden!

Vanaf september betaal je €10 contributie per jaar. Kies daarom in het onderstaande formulier voor “Algemeen lid”.

Vul hieronder het formulier en word lid!